ကိေလသာျမဴမႈန္ကင္းလိုေသာ္ သမထ၀ိပႆနာကို
ပြားမ်ားရာ၏ ( အဂၤုတၳဳိရ္ပါဠိေတာ္ျမန္မာျပန္၊ တိက
နိပါတ္၊ ဒုတိယ ပဏၰာသက၊ ဒုတိယသုတ္ငါးဆယ္၊
ေလာဏကပလႅ၀ဂ္၊ ပံသုေဓါ၀ကသုတ္မွေကာက္ႏုတ္
သည္။)
အခါတစ္ပါး၌ ျဖတ္စြာဘုရားသည္ ရဟန္းတို႔အား
ဤသို႔ ေဟာေတာ္မူ၏။
ရဟန္းတို႔ ေရႊအားညစ္ႏြမ္းေၾကာင္း အၾကမ္းစား
ေျမမႈန္႔ သံႏွင့္ အိုးျခမ္းတို႔သည္ ရွိ၏။ ထိုအညစ္
အေၾကးကို ပယ္၍ ကင္းေအာင္ ျပဳၿပီးေသာ္ ေရႊ
အား ညစ္ႏြမ္းေၾကာင္း အလတ္စား ေက်ာက္စရစ္
အႏုႏွင့္ သဲၾကမ္းတို႔သည္ ရွိေသး၏။ ထိုအညစ္
အေၾကးကို ပယ္၍ ကင္းေအာင္ ျပဳၿပီးေသာ္ေရႊ
အား ညစ္ႏြမ္းေၾကာင္း အႏုစားသဲႏုႏွင့္ ျမဴမည္း
တို႔သည္ ရွိေသး၏။ ထိုအညစ္အေၾကးကိုေျမမႈန္႔
ေဆးေသာေယာက္်ားသည္ ေဆး၏။ အဖန္ဖန္
ေဆး၏။ ႏွိပ္၍ ေဆး၏။ ထိုအညစ္အေၾကးကို
ပယ္၍ ကင္းေအာင္ျပဳၿပီးေသာ္ ပကတိေရႊစစ္
တို႔သာ ၾကြင္းက်န္ကုန္၏။ ထိုေရႊစစ္ကို ပန္းထိမ္
သည္သည္ မိုက္လံု၌ထည့္၍ မႈတ္၏။ အဖန္ဖန္
မႈတ္၏။ ဖိ၍ မႈတ္၏။ မႈတ္အပ္ အဖန္ဖန္မႈတ္အပ္
ဖိ၍မႈတ္အပ္ေသာ ထိုေရႊသည္ အျပစ္မကင္းေသး
သည္ျဖစ္၍ မႏူးညံ့။ လက္ေကာက္ႏွားေတာင္း
စသည္ ျပဳလုပ္၍ မျဖစ္ေသး။ ၿပိဳးၿပိဳးျပက္ျပက္
အေရာင္လည္းမထြက္။ ၾကြပ္ဆပ္ေသာသေဘာ
လည္းရွိ၏။
ရဟန္းတို႔ ေရႊပန္းထိမ္သည္သည္ ထိုေရႊကိုမႈတ္
၏။ အဖန္ဖန္မႈတ္၏။ ဖိ၍ မႈတ္၏။ မႈတ္အပ္
အဖန္ဖန္မႈတ္အပ္။ ဖိ၍မႈတ္အပ္ေသာထိုေရႊသည္
အျပစ္ကင္းၿပီးႏူးညံ့၏။ လက္ေကာက္ နားေတာင္း
စသည္ျပဳလုပ္၍ ျဖစ္၏။ ၿပိဳးၿပိဳးျပက္ျပက္အေရာင္
လည္း ထြက္၏။ ၾကြပ္ဆပ္ေသာသေဘာလည္း
မရွိ။ အလုပ္ခြင္သို႔ေကာင္းစြာေရာက္ႏုိင္၏။
ေရႊျပားျဖစ္ေစ နားေတာင္းျဖစ္ေစ တစ္စံုတစ္ခု
ေသာ တန္ဆာအထူးကို အလိုရွိလွ်င္ ထိုအလိုရွိ
ရာ အက်ဳိးကိုလည္း ၿပီးေစ၏။
ရဟန္းတို႔ ထို႔အတူပင္လွ်င္ လြန္ျမတ္ေသာ သမထ
၀ိပႆနာစိတ္ကို အဖန္ဖန္ အားထုတ္ေသာရဟန္း
အား ကာယဒုစရိုက္၊ ၀စီဒုစရိုက္၊ မေနာဒုစရုိက္ဟူ
ေသာ ညစ္ႏြမ္းေၾကာင္း အၾကမ္းစားကိေလသာ
တို႔သည္ ရွိကုန္၏။ ထိုကိေလသာကို သမထ၀ိပႆနာ
စိတ္ႏွင့္ျပည့္စံုေသာ ပညာရွိရဟန္းသည္ ပယ္စြန္႔၏။
ေဖ်ာက္ဖ်က္၏။ ကင္းေအာင္ျပဳ၏။ တစ္ဖန္မျဖစ္ျခင္း
သို႔ေရာက္ေစ၏။ ထိုကိေလသာကိုပယ္၍ ကင္းေအာင္
ျပဳၿပီးေသာ္ လြန္ျမတ္ေသာ သမထ၀ိပႆနာစိတ္ကို
အဖန္ဖန္အားထုတ္ေသာ ရဟန္းအား ကာမႏွင့္စပ္
ေသာ အႀကံ၊ ပ်က္စီးေစလိုျခင္းႏွင့္စပ္ေသာအႀကံ၊
ညွင္းဆဲျခင္းႏွင့္စပ္ေသာအႀကံဟူေသာ ညစ္ႏြမ္း
အလတ္စားကိေလသာတို႔သည္ရွိေသး၏။ ထိုကိေလ
သာတို႔ကို သမထ၀ိပႆနာစိတ္ႏွင့္ျပည့္စံုေသာ
ပညာရွိရဟန္းသည္ ပယ္စြန္႔၏။ ေဖ်ာက္ဖ်က္၏။
ကင္းေအာင္ျပဳ၏။ တစ္ဖန္မျဖစ္ျခင္းသို႔ေရာက္ေစ
၏။ ထိုကိေလသာကိုပယ္၍ ကင္းေအာင္ျပဳၿပီးေသာ္
လြန္ျမတ္ေသာသမထ၀ိပႆနာစိတ္ကိုအဖန္ဖန္
အားထုတ္ေသာရဟန္းအား ေဆြမ်ဳိးႏွင့္စပ္ေသာ
အႀကံ၊ ဇနပုဒ္ႏွင့္စပ္ေသာအႀကံ၊ မေထမဲ့ျမင္မျပဳ
ေစလိုျခင္းႏွင့္စပ္ေသာအႀကံဟူေသာ ညစ္ႏြမ္း
ေၾကာင္း အႏုစားကိေလသာတု႔ိသည္ ရွိေသး၏။
ထိုကိေလသာကို သမထ၀ိပႆနာစိတ္ႏွင့္ျပည့္စံု
ေသာ ပညာရွိရဟန္းသည္ ပယ္စြန္႔၏။ ေဖ်ာက္ဖ်က္
၏။ ကင္းေအာင္ျပဳ၏။ တစ္ဖန္မျဖစ္ျခင္းသို႔ ေရာက္
ေစ၏။ ထိုကိေလသာကိုပယ္၍ ကင္းေအာင္ျပဳၿပီး
သည့္ေနာက္၌ တရားႏွင့္စပ္ေသာအႀကံသည္ၾကြင္း
က်န္ေသး၏။ ထိုသမာဓိသည္ ၿငိမ္သက္သည္မဟုတ္
ေသး။ မြန္ျမတ္သည္မဟုတ္ေသး။ ကိေလသာၿငိမ္း
ေအးျခင္းျဖင့္ရအပ္သည္မဟုတ္ေသး။ စိတ္၏
တည္ၾကည္ျခင္းသမာဓိပြားမ်ားမႈကို ရသည္မဟုတ္
ေသး။ ျပဳျပင္ျခင္းပေယာဂႏွင့္တကြေသာ ကိေလ
သာတို႔ကို ဖိႏွိပ္တားျမစ္၍ ျဖစ္ေပၚ၏။
ရဟန္းတို႔အၾကင္အခါ၌ ၀ိပႆနာစိတ္သည္ မိမိ
သႏၱာန္၌သာ တည္၏။ ေကာင္းစြာ ထိုင္၏။ စိတ္၏
တည္ၾကည္ျခင္းသမာဓိျဖစ္၏။ ေကာင္းစြာအာရုံ၌
ထား၏။ ထိုသမာဓိသည္ ၿငိမ္သက္၏။ မြန္ျမတ္၏။
ကိေလသာၿငိမ္းျခင္းျဖင့္ရ၏။ ျပဳျပင္ျခင္းပေယာဂ
ႏွင့္တကြ ကိေလသာတို႔ကို ဖိႏွိပ္တားျမစ္၍ ျဖစ္ေပၚ
လာသည္ မဟုတ္ေတာ့ေခ်။ ထူးေသာဉာဏ္ျဖင့္သိ၍
မ်က္ေမွာက္ျပဳရန္ စိတ္ကိုညႊတ္၏။ ေရွးဘ၀အေၾကာင္း
ႏွင့္ယခုဘ၀ အဘိညာဥ္၏အေျခခံစ်ာန္စေသာ
အေၾကာင္းရွိေသာ္ ဣဒၶိ၀ိဓအဘိညာဥ္စသည္သို႔
ေရာက္၏။
ငါသည္မ်ားျပားေသာ တန္ခိုးဖန္ဆင္းျခင္းကိုခံစားလို
၏။ စိတ္အလိုအတိုင္းသာျဖစ္ေစလို၏ဟု အကယ္၍
အလိုရွိခဲ့လွ်င္ အေျခခံအေၾကာင္းရိွေသာ္ ထိုအလိုရွိ
ရာ၌ ျဖစ္သည့္ ဣဒၶိ၀ိဓအဘိညာဥ္သို႔ ေရာက္၏။
ငါသည္အထူးသျဖင့္စင္ၾကယ္ေသာ လူတို႔၏အၾကား
ကိုလြန္ေသာ နတ္နားႏွင့္တူေသာနား ဒိဗၺေသာတ
ျဖင့္ အသံတို႕ကိုၾကားရလို၏ဟု အကယ္၍အလိုရွိခဲ့
ေသာ္ အေျခခံအေၾကာင္းရွိေသာ္ ထိုအလိုရွိအပ္
ေသာ ဒိဗၺေသာတအဘိညာဥ္သို႔ေရာက္၏။ ငါသည္
တစ္ပါးေသာသတၱ၀ါတစ္ပါးေသာပုဂၢဳိလ္တို႔၏ စိတ္
ကို မိမိစိတ္ျဖင့္ ပိုင္းျခား၍သိလို၏ဟုအကယ္၍
အလိုရွိခဲ့လွ်င္ ထိုအလိုရွိရာ၌ျဖစ္သည့္ ပရစိတၱ
၀ိဇာနာနအဘိညာဥ္သို႔ေရာက္၏။ ငါသည္မ်ားျပား
ေသာေရွး၌ျဖစ္ခဲ့ဖူးသည္ကို ေအာက္ေမ့လို၏ဟု
အကယ္၍ အလိုရွိခဲ့လွ်င္ အေျခခံအေၾကာင္းရွိ
ေသာ္ ထိုအလိုရွိရာ၌ျဖစ္သည့္ ပုေဗၺနိ၀ါသအဘိ
ညာဥ္သုိ႔ ေရာက္၏။ ငါသည္အထူးအားျဖင့္စင္
ၾကယ္ေသာ လူတို႔၏မ်က္စိထက္သာလြန္ေသာ၊
နတ္မ်က္စိႏွင့္တူေသာမ်က္စိ ဒိဗၺစကၡဳျဖင့္ေသဆဲ
သတၱ၀ါ၊ ျဖစ္ဆဲသတၱ၀ါ၊ ယုတ္ေသာသတၱ၀ါ၊ ျမတ္
ေသာ သတၱ၀ါ၊ အဆင္းလွေသာသတၱ၀ါ၊ အဆင္း
မလွေသာသတၱ၀ါ၊ ေကာင္းေသာလားရာရွိေသာ
သတၱ၀ါ၊ မေကာင္းေသာလားရာရွိေသာသတၱ၀ါ
တို႔ကို ျမင္လို၏။ ကံအေလ်ာက္ျဖစ္ေသာသတၱ၀ါ
တို႔ကိုသိလို၏ဟု အကယ္၍အလုိရွိခဲ့လွ်င္ အေျခခံ
အေၾကာင္းရွိေသာ္ ထိုအလိုရွိရာ၌ျဖစ္သည့္ ဒိဗၺစကၡဳ
အဘိညာဥ္သုိ႔ ေရာက္၏။ ငါသည္အာသေ၀ါတရား
တို႔၏ ကုန္ျခင္းေၾကာင့္ အာသေ၀ါတရားကင္းေသာ
လြတ္ေျမာက္ေသာ အရဟတၱဖိုလ္စိတ္ႏွင့္ လြတ္
ေျမာက္ေသာ အရဟတၱဖိုလ္ပညာကို ယခုဘ၀၌
ပင္ ထူးေသာဉာဏ္ျဖင့္ ကိုယ္တုိင္မ်က္ေမွာက္ျပဳ
လ်က္ ေရာက္၍ေနလို၏ဟု အကယ္၍အလိုရွိခဲ့
လွ်င္ အေျခခံအေၾကာင္းရွိေသာ္ ထိုအလိုရွိရာ၌
ျဖစ္သည့္ အရဟတၱဖိုလ္သမာပတ္သို႔ေရာက္၏။
အယ္ဒီတာတစ္ဦး
အပၸမာဒဓမၼရသမဂၢဇင္း
၂၀၁၅ ခုႏွစ္၊ ဧၿပီလ။
ပြားမ်ားရာ၏ ( အဂၤုတၳဳိရ္ပါဠိေတာ္ျမန္မာျပန္၊ တိက
နိပါတ္၊ ဒုတိယ ပဏၰာသက၊ ဒုတိယသုတ္ငါးဆယ္၊
ေလာဏကပလႅ၀ဂ္၊ ပံသုေဓါ၀ကသုတ္မွေကာက္ႏုတ္
သည္။)
အခါတစ္ပါး၌ ျဖတ္စြာဘုရားသည္ ရဟန္းတို႔အား
ဤသို႔ ေဟာေတာ္မူ၏။
ရဟန္းတို႔ ေရႊအားညစ္ႏြမ္းေၾကာင္း အၾကမ္းစား
ေျမမႈန္႔ သံႏွင့္ အိုးျခမ္းတို႔သည္ ရွိ၏။ ထိုအညစ္
အေၾကးကို ပယ္၍ ကင္းေအာင္ ျပဳၿပီးေသာ္ ေရႊ
အား ညစ္ႏြမ္းေၾကာင္း အလတ္စား ေက်ာက္စရစ္
အႏုႏွင့္ သဲၾကမ္းတို႔သည္ ရွိေသး၏။ ထိုအညစ္
အေၾကးကို ပယ္၍ ကင္းေအာင္ ျပဳၿပီးေသာ္ေရႊ
အား ညစ္ႏြမ္းေၾကာင္း အႏုစားသဲႏုႏွင့္ ျမဴမည္း
တို႔သည္ ရွိေသး၏။ ထိုအညစ္အေၾကးကိုေျမမႈန္႔
ေဆးေသာေယာက္်ားသည္ ေဆး၏။ အဖန္ဖန္
ေဆး၏။ ႏွိပ္၍ ေဆး၏။ ထိုအညစ္အေၾကးကို
ပယ္၍ ကင္းေအာင္ျပဳၿပီးေသာ္ ပကတိေရႊစစ္
တို႔သာ ၾကြင္းက်န္ကုန္၏။ ထိုေရႊစစ္ကို ပန္းထိမ္
သည္သည္ မိုက္လံု၌ထည့္၍ မႈတ္၏။ အဖန္ဖန္
မႈတ္၏။ ဖိ၍ မႈတ္၏။ မႈတ္အပ္ အဖန္ဖန္မႈတ္အပ္
ဖိ၍မႈတ္အပ္ေသာ ထိုေရႊသည္ အျပစ္မကင္းေသး
သည္ျဖစ္၍ မႏူးညံ့။ လက္ေကာက္ႏွားေတာင္း
စသည္ ျပဳလုပ္၍ မျဖစ္ေသး။ ၿပိဳးၿပိဳးျပက္ျပက္
အေရာင္လည္းမထြက္။ ၾကြပ္ဆပ္ေသာသေဘာ
လည္းရွိ၏။
ရဟန္းတို႔ ေရႊပန္းထိမ္သည္သည္ ထိုေရႊကိုမႈတ္
၏။ အဖန္ဖန္မႈတ္၏။ ဖိ၍ မႈတ္၏။ မႈတ္အပ္
အဖန္ဖန္မႈတ္အပ္။ ဖိ၍မႈတ္အပ္ေသာထိုေရႊသည္
အျပစ္ကင္းၿပီးႏူးညံ့၏။ လက္ေကာက္ နားေတာင္း
စသည္ျပဳလုပ္၍ ျဖစ္၏။ ၿပိဳးၿပိဳးျပက္ျပက္အေရာင္
လည္း ထြက္၏။ ၾကြပ္ဆပ္ေသာသေဘာလည္း
မရွိ။ အလုပ္ခြင္သို႔ေကာင္းစြာေရာက္ႏုိင္၏။
ေရႊျပားျဖစ္ေစ နားေတာင္းျဖစ္ေစ တစ္စံုတစ္ခု
ေသာ တန္ဆာအထူးကို အလိုရွိလွ်င္ ထိုအလိုရွိ
ရာ အက်ဳိးကိုလည္း ၿပီးေစ၏။
ရဟန္းတို႔ ထို႔အတူပင္လွ်င္ လြန္ျမတ္ေသာ သမထ
၀ိပႆနာစိတ္ကို အဖန္ဖန္ အားထုတ္ေသာရဟန္း
အား ကာယဒုစရိုက္၊ ၀စီဒုစရိုက္၊ မေနာဒုစရုိက္ဟူ
ေသာ ညစ္ႏြမ္းေၾကာင္း အၾကမ္းစားကိေလသာ
တို႔သည္ ရွိကုန္၏။ ထိုကိေလသာကို သမထ၀ိပႆနာ
စိတ္ႏွင့္ျပည့္စံုေသာ ပညာရွိရဟန္းသည္ ပယ္စြန္႔၏။
ေဖ်ာက္ဖ်က္၏။ ကင္းေအာင္ျပဳ၏။ တစ္ဖန္မျဖစ္ျခင္း
သို႔ေရာက္ေစ၏။ ထိုကိေလသာကိုပယ္၍ ကင္းေအာင္
ျပဳၿပီးေသာ္ လြန္ျမတ္ေသာ သမထ၀ိပႆနာစိတ္ကို
အဖန္ဖန္အားထုတ္ေသာ ရဟန္းအား ကာမႏွင့္စပ္
ေသာ အႀကံ၊ ပ်က္စီးေစလိုျခင္းႏွင့္စပ္ေသာအႀကံ၊
ညွင္းဆဲျခင္းႏွင့္စပ္ေသာအႀကံဟူေသာ ညစ္ႏြမ္း
အလတ္စားကိေလသာတို႔သည္ရွိေသး၏။ ထိုကိေလ
သာတို႔ကို သမထ၀ိပႆနာစိတ္ႏွင့္ျပည့္စံုေသာ
ပညာရွိရဟန္းသည္ ပယ္စြန္႔၏။ ေဖ်ာက္ဖ်က္၏။
ကင္းေအာင္ျပဳ၏။ တစ္ဖန္မျဖစ္ျခင္းသို႔ေရာက္ေစ
၏။ ထိုကိေလသာကိုပယ္၍ ကင္းေအာင္ျပဳၿပီးေသာ္
လြန္ျမတ္ေသာသမထ၀ိပႆနာစိတ္ကိုအဖန္ဖန္
အားထုတ္ေသာရဟန္းအား ေဆြမ်ဳိးႏွင့္စပ္ေသာ
အႀကံ၊ ဇနပုဒ္ႏွင့္စပ္ေသာအႀကံ၊ မေထမဲ့ျမင္မျပဳ
ေစလိုျခင္းႏွင့္စပ္ေသာအႀကံဟူေသာ ညစ္ႏြမ္း
ေၾကာင္း အႏုစားကိေလသာတု႔ိသည္ ရွိေသး၏။
ထိုကိေလသာကို သမထ၀ိပႆနာစိတ္ႏွင့္ျပည့္စံု
ေသာ ပညာရွိရဟန္းသည္ ပယ္စြန္႔၏။ ေဖ်ာက္ဖ်က္
၏။ ကင္းေအာင္ျပဳ၏။ တစ္ဖန္မျဖစ္ျခင္းသို႔ ေရာက္
ေစ၏။ ထိုကိေလသာကိုပယ္၍ ကင္းေအာင္ျပဳၿပီး
သည့္ေနာက္၌ တရားႏွင့္စပ္ေသာအႀကံသည္ၾကြင္း
က်န္ေသး၏။ ထိုသမာဓိသည္ ၿငိမ္သက္သည္မဟုတ္
ေသး။ မြန္ျမတ္သည္မဟုတ္ေသး။ ကိေလသာၿငိမ္း
ေအးျခင္းျဖင့္ရအပ္သည္မဟုတ္ေသး။ စိတ္၏
တည္ၾကည္ျခင္းသမာဓိပြားမ်ားမႈကို ရသည္မဟုတ္
ေသး။ ျပဳျပင္ျခင္းပေယာဂႏွင့္တကြေသာ ကိေလ
သာတို႔ကို ဖိႏွိပ္တားျမစ္၍ ျဖစ္ေပၚ၏။
ရဟန္းတို႔အၾကင္အခါ၌ ၀ိပႆနာစိတ္သည္ မိမိ
သႏၱာန္၌သာ တည္၏။ ေကာင္းစြာ ထိုင္၏။ စိတ္၏
တည္ၾကည္ျခင္းသမာဓိျဖစ္၏။ ေကာင္းစြာအာရုံ၌
ထား၏။ ထိုသမာဓိသည္ ၿငိမ္သက္၏။ မြန္ျမတ္၏။
ကိေလသာၿငိမ္းျခင္းျဖင့္ရ၏။ ျပဳျပင္ျခင္းပေယာဂ
ႏွင့္တကြ ကိေလသာတို႔ကို ဖိႏွိပ္တားျမစ္၍ ျဖစ္ေပၚ
လာသည္ မဟုတ္ေတာ့ေခ်။ ထူးေသာဉာဏ္ျဖင့္သိ၍
မ်က္ေမွာက္ျပဳရန္ စိတ္ကိုညႊတ္၏။ ေရွးဘ၀အေၾကာင္း
ႏွင့္ယခုဘ၀ အဘိညာဥ္၏အေျခခံစ်ာန္စေသာ
အေၾကာင္းရွိေသာ္ ဣဒၶိ၀ိဓအဘိညာဥ္စသည္သို႔
ေရာက္၏။
ငါသည္မ်ားျပားေသာ တန္ခိုးဖန္ဆင္းျခင္းကိုခံစားလို
၏။ စိတ္အလိုအတိုင္းသာျဖစ္ေစလို၏ဟု အကယ္၍
အလိုရွိခဲ့လွ်င္ အေျခခံအေၾကာင္းရိွေသာ္ ထိုအလိုရွိ
ရာ၌ ျဖစ္သည့္ ဣဒၶိ၀ိဓအဘိညာဥ္သို႔ ေရာက္၏။
ငါသည္အထူးသျဖင့္စင္ၾကယ္ေသာ လူတို႔၏အၾကား
ကိုလြန္ေသာ နတ္နားႏွင့္တူေသာနား ဒိဗၺေသာတ
ျဖင့္ အသံတို႕ကိုၾကားရလို၏ဟု အကယ္၍အလိုရွိခဲ့
ေသာ္ အေျခခံအေၾကာင္းရွိေသာ္ ထိုအလိုရွိအပ္
ေသာ ဒိဗၺေသာတအဘိညာဥ္သို႔ေရာက္၏။ ငါသည္
တစ္ပါးေသာသတၱ၀ါတစ္ပါးေသာပုဂၢဳိလ္တို႔၏ စိတ္
ကို မိမိစိတ္ျဖင့္ ပိုင္းျခား၍သိလို၏ဟုအကယ္၍
အလိုရွိခဲ့လွ်င္ ထိုအလိုရွိရာ၌ျဖစ္သည့္ ပရစိတၱ
၀ိဇာနာနအဘိညာဥ္သို႔ေရာက္၏။ ငါသည္မ်ားျပား
ေသာေရွး၌ျဖစ္ခဲ့ဖူးသည္ကို ေအာက္ေမ့လို၏ဟု
အကယ္၍ အလိုရွိခဲ့လွ်င္ အေျခခံအေၾကာင္းရွိ
ေသာ္ ထိုအလိုရွိရာ၌ျဖစ္သည့္ ပုေဗၺနိ၀ါသအဘိ
ညာဥ္သုိ႔ ေရာက္၏။ ငါသည္အထူးအားျဖင့္စင္
ၾကယ္ေသာ လူတို႔၏မ်က္စိထက္သာလြန္ေသာ၊
နတ္မ်က္စိႏွင့္တူေသာမ်က္စိ ဒိဗၺစကၡဳျဖင့္ေသဆဲ
သတၱ၀ါ၊ ျဖစ္ဆဲသတၱ၀ါ၊ ယုတ္ေသာသတၱ၀ါ၊ ျမတ္
ေသာ သတၱ၀ါ၊ အဆင္းလွေသာသတၱ၀ါ၊ အဆင္း
မလွေသာသတၱ၀ါ၊ ေကာင္းေသာလားရာရွိေသာ
သတၱ၀ါ၊ မေကာင္းေသာလားရာရွိေသာသတၱ၀ါ
တို႔ကို ျမင္လို၏။ ကံအေလ်ာက္ျဖစ္ေသာသတၱ၀ါ
တို႔ကိုသိလို၏ဟု အကယ္၍အလုိရွိခဲ့လွ်င္ အေျခခံ
အေၾကာင္းရွိေသာ္ ထိုအလိုရွိရာ၌ျဖစ္သည့္ ဒိဗၺစကၡဳ
အဘိညာဥ္သုိ႔ ေရာက္၏။ ငါသည္အာသေ၀ါတရား
တို႔၏ ကုန္ျခင္းေၾကာင့္ အာသေ၀ါတရားကင္းေသာ
လြတ္ေျမာက္ေသာ အရဟတၱဖိုလ္စိတ္ႏွင့္ လြတ္
ေျမာက္ေသာ အရဟတၱဖိုလ္ပညာကို ယခုဘ၀၌
ပင္ ထူးေသာဉာဏ္ျဖင့္ ကိုယ္တုိင္မ်က္ေမွာက္ျပဳ
လ်က္ ေရာက္၍ေနလို၏ဟု အကယ္၍အလိုရွိခဲ့
လွ်င္ အေျခခံအေၾကာင္းရွိေသာ္ ထိုအလိုရွိရာ၌
ျဖစ္သည့္ အရဟတၱဖိုလ္သမာပတ္သို႔ေရာက္၏။
အယ္ဒီတာတစ္ဦး
အပၸမာဒဓမၼရသမဂၢဇင္း
၂၀၁၅ ခုႏွစ္၊ ဧၿပီလ။
No comments:
Post a Comment