"အရွက္ & အရွက္"
“အားနာလိုက္တာ ဦးဇင္းရယ္”
“ဘာျဖစ္လို႔ လဲ ဒကာေတာ္”
“ဟို အမ်ိဳးသမီး ႏွစ္ေယာက္ေလ.. တစ္ေယာက္က အရွင္ဘုရား အနာေတြ ကို ျမင္ေတာ့ သူ႔ေဘးက အမ်ိဳးသမီးကို မ်က္စျပစ္ျပတယ္.. ဟုိအမ်ိဳးသမီးက ႏွာေခါင္းရႈံ႕ၿပီး ဟုိဘက္ ေရႊ႕သြားတာ ကိုေျပာတာပါ”
“အားနာလိုက္တာ ဦးဇင္းရယ္”
“ဘာျဖစ္လို႔ လဲ ဒကာေတာ္”
“ဟို အမ်ိဳးသမီး ႏွစ္ေယာက္ေလ.. တစ္ေယာက္က အရွင္ဘုရား အနာေတြ ကို ျမင္ေတာ့ သူ႔ေဘးက အမ်ိဳးသမီးကို မ်က္စျပစ္ျပတယ္.. ဟုိအမ်ိဳးသမီးက ႏွာေခါင္းရႈံ႕ၿပီး ဟုိဘက္ ေရႊ႕သြားတာ ကိုေျပာတာပါ”
“ဟုတ္လား ဦးဇင္းမသိလိုက္ဘူး.. ဒီလိုပါပဲေလ ျဖစ္တတ္ပါတယ္”
“ဦးဇင္း မရွက္ဘူးလား”
“ဘာကိုလဲ ဒကာေတာ္”
“အရွင္ဘုရား ေျခေထာက္က အနာေတြနဲ႔ေလ”
“ရွက္တာေပါ့ဗ်ာ”
“ေဆးမကုဘူးလား”
“လိမ္းေဆးေလးေတြေတာ့ လိမ္းပါတယ္ .. ဒါေပမဲ့ မေပ်ာက္ဘူးေလ”
“ေဆးခန္း ေလး ဘာေလး ျပေပါ့ဘုရား .. လူၾကားထဲ သြားလာ ေနရတာ ျမင္မေကာင္းပါဘူး”
“ဟုတ္ကဲ့ ျပပါတယ္ဗ်ာ သာမန္ ေဆးခန္းေတြ ျပဖူးပါတယ္.. ဒါေပမဲ့ မေပ်ာက္ဘူးေလ.. ဒီအနာေတြက အေရျပားဆရာဝန္နဲ႔ ျပမွ အဆင္ေျပမွာပါ..
အေရျပားဆရာဝန္ကလဲ အထူးကုေတြမွာ ထိုင္တာေလ.. စာသင္သားဆိုေတာ့ ဆင္းရဲတယ္.. အထူးကုေတြနားေတာ့ မကပ္ရဲပါဘူး.. ဇီဝိတ ေဆးခန္းေတြ သြားဖို႔က်ေတာ့လဲ တျခား ဒီ့ထက္ အေရးႀကီးတဲ့ လူနာေတြ ရွိေနေတာ့ ဒီအနာေလးေလာက္နဲ႔ မသြားခ်င္ဘူးဗ်”
“ကုလိုက္ပါဘုရား.. ခုနကပဲ အမ်ိဳးသမီး ၂ေယာက္ အရွင္ဘုရား ေျခေထာက္ၾကည့္ၿပီး ရြံသလို လုပ္သြားတယ္ မေကာင္းပါဘူး”
“ေၾသာ္ .. ဒကာေတာ္က အနာေတြကို ရွက္ဖို႔ ေျပာတာလား”
“တင္ပါ့.. အနာေတြနဲ႔ ရွက္စရာေပါ့ ဘုရား”
“နည္းနည္းေတာ့ လြဲေနၿပီ .. ဦးဇင္း ရွက္တာ အနာေတြ မဟုတ္ဘူး”
“ဟင္ . ဒါဆို အရွင္ဘုရားက ဘာကို ရွက္တာလဲ ဘုရား”
“အနာေတြ ျဖစ္ေအာင္ ျပဳခဲ့ဖူးတဲ့ ကံ ကို ရွက္တာ”
“ဘယ္လို .. ဘုရား”
“ဒီလိုဗ်..
ဒကာေတာ္ စဥ္းစားၾကည့္ေလ.. ဒကာေတာ္ တို႔ မွာက်ေတာ့ ဒီလို အနာေတြ မေပါက္ဘူး..
ဦးဇင္းမွာ က်ေတာ့ ေပါက္တယ္.. တခ်ိဳ႕ ေပါက္တဲ့ သူေတြက်ေတာ့လဲ ကုသဖို႔ အခြင့္ အေရး ရွိတယ္.. ဦးဇင္းက်ေတာ့ ကုသဖို႔ အခြင့္ အေရး နည္းတယ္ေလ.. ဒါ ဘာေၾကာင့္လို႔ ထင္လဲ”
“အရွင္ဘုရား ဆိုလိုခ်င္တာ အတိတ္ကံ ဝဋ္ေကၽြးေၾကာင့္လို႔ ဆိုလို တာလား ဘုရား”
“ဒါေပါ့.. ဦးဇင္းမွာ အရင္က သူတစ္ပါး ရြံရွာစရာ ကံတစ္ခုခု ျပဳဖူးလို႔သာ အခု အက်ိဳး ေပးေနတာေပါ့..”
“ဒီ ကံကို ရွက္ရမွာလားဘုရား”
“ဟုတ္တယ္ဗ်.. တကယ္ေတာ့ ေလာကလူသား အေတာ္မ်ားမ်ားဟာ ရွက္သင့္တာကို မရွက္၊ ေၾကာက္သင့္တာကို မေၾကာက္ ပဲ မရွက္သင့္တာကို ရွက္၊ မေၾကာက္သင့္တာကို ေၾကာက္ေနတာ”
“တင္ပါ့”
“ရုပ္ဆိုးတာ ရွက္စရာ မဟုတ္ဘူး.. ရုပ္ဆိုးေအာင္ ျပဳခဲ့ဖူးတဲ့ အတိတ္ကံကို ရွက္ရမွာ..
ဒုကၡဆင္းရဲ ေရာက္တာကို ေၾကာက္ ရမွာ မဟုတ္ဘူး.. ဒုကၡဆင္းရဲ ေရာက္ေအာင္ ျပဳခဲ့ဖူးတဲ့ ကံကို ေၾကာက္ရမွာ..
အဲ့လို ေၾကာက္မွ ေနာက္ထပ္ ဒီလို ရုပ္မဆိုးေအာင္၊ ဒုကၡဆင္းရဲ မျဖစ္ရေအာင္ ယခု အခါမွာ ေကာင္းတဲ့ ကံေတြကို ျပဳႏိုင္မွာေပါ့..
“တင္ပါ့ ဘုရား”
“တစ္ခုခု ၾကံဳရတိုင္း ‘ကံေပါ့ေလ..’ ဆိုၿပီး ကံကို ပံုခ်တာ ဗုဒၶရဲ႕ အယူဝါဒ မဟုတ္ဘူး..
အဲ့လို ကံ ကို ပံုခ်တာဟာ တျခားဖန္ဆင္းရွင္ ဝါဒေတြရဲ႕ ‘ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ဘုရားသခင္ စီမံတာ’ ဆိုတာနဲ႔ မထူးေတာ့ဘူးေလ..
တကယ္တမ္း ဗုဒၶဝါဒ စစ္စစ္မွာ အေၾကာင္းနဲ႔ အက်ိဳး ဆိုတာ ရွိတယ္..”
“တင္ပါ့ ဘုရား”
“အတိတ္ ေၾကာင္း မေကာင္းခဲ့လို႔ ယခု ရုပ္ဆိုးတယ္ ဆိုေပမဲ့ ေနာင္တစ္ခ်ိန္ ရုပ္မဆိုးေအာင္ ယခု ႀကိဳးစားခြင့္ ရွိတယ္..
အနာဂါတ္အတြက္ ႀကိဳးစားခြင့္ ရွိတာ ဗုဒၶဝါဒပဲ..
စာသားေလးတစ္ခု စဥ္းစားၾကည့္ေလ..
‘ရုပ္ေခ်ာတဲ့ လူတိုင္းက စိတ္ထား မေကာင္းဘူး.. ဒါေပမဲ့ စိတ္ထားေကာင္းတဲ့ သူတိုင္းကေတာ့ ရုပ္ေခ်ာတယ္’ ဆိုတာ..
ဒီစာသားေလးက ဘာကို ေျပာလဲ ဆိုေတာ့ ရုပ္လွတယ္ မလွဘူး ဆိုတာ သူျပဳတဲ့ ကံအေပၚမွာ မူတယ္လို႔ ဆိုလိုတာေပါ့..
ဘယ္ေလာက္ပဲ ရုပ္ပ်က္ဆင္းပ်က္ ျဖစ္ေနပါေစ သူ႔ရဲ႕ ေကာင္းမြန္တဲ့ စိတ္ထားေတြဟာ သူ႔ မ်က္ႏွာနဲ႔ အမူအယာေတြ ေပၚမွာ ထင္ထင္ရွားရွား ေပၚေနတာေပါ့..
မ်က္ႏွာကေလး ၾကည္လင္ေနေတာ့ လူေတြ ခ်စ္ခင္ၾကတာေပါ့..
ဒါကိုပဲ ရုပ္လွတယ္ လို႔ ဆိုတာေပါ့..”
“တင္ပါ့ ဘုရား..”
“ဒါဟာ ဘာကို ေထာက္ျပသလဲ ဆိုရင္.. အတိတ္ဘဝက မေကာင္းမႈတစ္ခုခုေၾကာင့္ ဒီဘဝ ရုပ္မလွေသာ္လည္း ဒီဘဝ စိတ္ထားေကာင္းေကာင္း ထားတဲ့ အခါက်ေတာ့ ေနာက္ဘဝ မကူးခင္ ဒီဘဝ မွာတင္ လူခ်စ္လူခင္ ေပါတယ္.. ရုပ္လွသြားတယ္ ဆိုတာ ထင္ရွားတယ္”
“ဟုတ္ပါတယ္ ဘုရား.. တခ်ိဳ႕ ရုပ္ဆိုးတယ္ ထင္ရေသာ္လည္း တကယ္တမ္း ေသေသခ်ာခ်ာ ၾကည့္ရင္ မ်က္ႏွာကေလးက ေအးျမ ၾကည္လင္ေနတဲ့ မိန္းကေလးေတြ ေတြ႔ ဖူးပါတယ္.. ဘုရား..
သူတို႔နဲ႔ မိတ္ေဆြျဖစ္ရတဲ့ အခါက်ေတာ့လဲ စိတ္ထား အရမ္းေကာင္းတာေတြ ေတြ႔ဖူးပါတယ္.. တျပည့္ေတာ္ သူငယ္ခ်င္းထဲမွာကို တခ်ိဳ႕ ရွိပါတယ္..”
“ဒါေပါ့ဗ်ာ.. ဒီေတာ့ ရုပ္ဆိုးတာ ရွက္စရာ မဟုတ္ဘူး.. ရုပ္ဆိုးေအာင္ ျပဳခဲ့ဖူးတဲ့ ကံကို သာ ရွက္ရမွာ.. ဒီလို ရွက္ၿပီး ေနာက္တစ္ႀကိမ္ ရုပ္မဆိုးရေအာင္ ယခုပဲ စိတ္ေကာင္းထားၿပီး ေကာင္းတဲ့ ကံေတြ ျပဳရမွာေပါ့..”
“တင္ပါ့ ဘုရား”
“အခုလဲ ဦးဇင္း ေျခေထာက္က အနာေတြကို မရွက္အားပါဘူး.. ဒီအနာေတြ ျဖစ္လာေအာင္၊ တစ္ပါးသူက ကိုယ့္ေျခေထာက္ကို ျမင္ရင္ ရြံရွာေအာင္ ျပဳခဲ့ဖူးတဲ့ ဦးဇင္းရဲ႕ အတိတ္ကံ ကိုပဲ ဦးဇင္း ရွက္တာပါ..
ဒါေၾကာင့္လဲ ဒီဘဝမွာ သူမ်ား တကာ ရွက္ရြံ႕သြားေစမဲ့ စကားမ်ိဳး၊ အလုပ္မ်ိဳးကို တတ္ႏိုင္သေလာက္ ေရွာင္ေနရတာေပါ့..”
“တင္ပါ့ဘုရား.. အခုလို ကားစီးရင္း အရွင္ဘုရား နဲ႔ အတူထိုင္ခြင့္ ရၿပီး အခုလို စကား ေျပာခြင့္ ရတာ တကယ္ကို ဝမ္းသာလွပါတယ္ဘုရား..”
“ဟုတ္ကဲ့ ပါ.. ဒကာေတာ္.. ဦးဇင္း အခု ေျပာသြားတာေတြက ေလာကဓံ ရွစ္ပါးမွာ ခ်ီးမြမ္းျခင္း ကဲ့ရဲ႕ျခင္း ဆိုတဲ့ ႏွစ္ပါးကို ပဲ ဟိရိ၊ ၾသတပၸ တရားနဲ႔ ယွဥ္ေျပာသြားတာပါ..
ဒကာေတာ္ကိုယ္တိုင္ ေနာက္ထပ္လဲ အားတဲ့အခ်ိန္ အျခားေလာကဓံ ေတြ ၾကံဳရတဲ့အခါ အျခားေသာ ကိေလသာေတြ နဲ႔ တုန္႔ျပန္မလား၊ သူေတာ္ေကာင္းတရား ခုႏွစ္ပါးနဲ႔ တုန္႔ျပန္မလား ဆိုတာေတြ ဆက္ၿပီး စဥ္းစားၾကည့္ဦးေပါ့..
ကဲ.. ဦးဇင္းလဲ ေရွ႕မွတ္တိုင္ ဆင္းေတာ့မယ္..”
“တင္ပါ့ ဘုရား”
အရွင္ဝါယာမ(မူဆယ္)
“ဦးဇင္း မရွက္ဘူးလား”
“ဘာကိုလဲ ဒကာေတာ္”
“အရွင္ဘုရား ေျခေထာက္က အနာေတြနဲ႔ေလ”
“ရွက္တာေပါ့ဗ်ာ”
“ေဆးမကုဘူးလား”
“လိမ္းေဆးေလးေတြေတာ့ လိမ္းပါတယ္ .. ဒါေပမဲ့ မေပ်ာက္ဘူးေလ”
“ေဆးခန္း ေလး ဘာေလး ျပေပါ့ဘုရား .. လူၾကားထဲ သြားလာ ေနရတာ ျမင္မေကာင္းပါဘူး”
“ဟုတ္ကဲ့ ျပပါတယ္ဗ်ာ သာမန္ ေဆးခန္းေတြ ျပဖူးပါတယ္.. ဒါေပမဲ့ မေပ်ာက္ဘူးေလ.. ဒီအနာေတြက အေရျပားဆရာဝန္နဲ႔ ျပမွ အဆင္ေျပမွာပါ..
အေရျပားဆရာဝန္ကလဲ အထူးကုေတြမွာ ထိုင္တာေလ.. စာသင္သားဆိုေတာ့ ဆင္းရဲတယ္.. အထူးကုေတြနားေတာ့ မကပ္ရဲပါဘူး.. ဇီဝိတ ေဆးခန္းေတြ သြားဖို႔က်ေတာ့လဲ တျခား ဒီ့ထက္ အေရးႀကီးတဲ့ လူနာေတြ ရွိေနေတာ့ ဒီအနာေလးေလာက္နဲ႔ မသြားခ်င္ဘူးဗ်”
“ကုလိုက္ပါဘုရား.. ခုနကပဲ အမ်ိဳးသမီး ၂ေယာက္ အရွင္ဘုရား ေျခေထာက္ၾကည့္ၿပီး ရြံသလို လုပ္သြားတယ္ မေကာင္းပါဘူး”
“ေၾသာ္ .. ဒကာေတာ္က အနာေတြကို ရွက္ဖို႔ ေျပာတာလား”
“တင္ပါ့.. အနာေတြနဲ႔ ရွက္စရာေပါ့ ဘုရား”
“နည္းနည္းေတာ့ လြဲေနၿပီ .. ဦးဇင္း ရွက္တာ အနာေတြ မဟုတ္ဘူး”
“ဟင္ . ဒါဆို အရွင္ဘုရားက ဘာကို ရွက္တာလဲ ဘုရား”
“အနာေတြ ျဖစ္ေအာင္ ျပဳခဲ့ဖူးတဲ့ ကံ ကို ရွက္တာ”
“ဘယ္လို .. ဘုရား”
“ဒီလိုဗ်..
ဒကာေတာ္ စဥ္းစားၾကည့္ေလ.. ဒကာေတာ္ တို႔ မွာက်ေတာ့ ဒီလို အနာေတြ မေပါက္ဘူး..
ဦးဇင္းမွာ က်ေတာ့ ေပါက္တယ္.. တခ်ိဳ႕ ေပါက္တဲ့ သူေတြက်ေတာ့လဲ ကုသဖို႔ အခြင့္ အေရး ရွိတယ္.. ဦးဇင္းက်ေတာ့ ကုသဖို႔ အခြင့္ အေရး နည္းတယ္ေလ.. ဒါ ဘာေၾကာင့္လို႔ ထင္လဲ”
“အရွင္ဘုရား ဆိုလိုခ်င္တာ အတိတ္ကံ ဝဋ္ေကၽြးေၾကာင့္လို႔ ဆိုလို တာလား ဘုရား”
“ဒါေပါ့.. ဦးဇင္းမွာ အရင္က သူတစ္ပါး ရြံရွာစရာ ကံတစ္ခုခု ျပဳဖူးလို႔သာ အခု အက်ိဳး ေပးေနတာေပါ့..”
“ဒီ ကံကို ရွက္ရမွာလားဘုရား”
“ဟုတ္တယ္ဗ်.. တကယ္ေတာ့ ေလာကလူသား အေတာ္မ်ားမ်ားဟာ ရွက္သင့္တာကို မရွက္၊ ေၾကာက္သင့္တာကို မေၾကာက္ ပဲ မရွက္သင့္တာကို ရွက္၊ မေၾကာက္သင့္တာကို ေၾကာက္ေနတာ”
“တင္ပါ့”
“ရုပ္ဆိုးတာ ရွက္စရာ မဟုတ္ဘူး.. ရုပ္ဆိုးေအာင္ ျပဳခဲ့ဖူးတဲ့ အတိတ္ကံကို ရွက္ရမွာ..
ဒုကၡဆင္းရဲ ေရာက္တာကို ေၾကာက္ ရမွာ မဟုတ္ဘူး.. ဒုကၡဆင္းရဲ ေရာက္ေအာင္ ျပဳခဲ့ဖူးတဲ့ ကံကို ေၾကာက္ရမွာ..
အဲ့လို ေၾကာက္မွ ေနာက္ထပ္ ဒီလို ရုပ္မဆိုးေအာင္၊ ဒုကၡဆင္းရဲ မျဖစ္ရေအာင္ ယခု အခါမွာ ေကာင္းတဲ့ ကံေတြကို ျပဳႏိုင္မွာေပါ့..
“တင္ပါ့ ဘုရား”
“တစ္ခုခု ၾကံဳရတိုင္း ‘ကံေပါ့ေလ..’ ဆိုၿပီး ကံကို ပံုခ်တာ ဗုဒၶရဲ႕ အယူဝါဒ မဟုတ္ဘူး..
အဲ့လို ကံ ကို ပံုခ်တာဟာ တျခားဖန္ဆင္းရွင္ ဝါဒေတြရဲ႕ ‘ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ဘုရားသခင္ စီမံတာ’ ဆိုတာနဲ႔ မထူးေတာ့ဘူးေလ..
တကယ္တမ္း ဗုဒၶဝါဒ စစ္စစ္မွာ အေၾကာင္းနဲ႔ အက်ိဳး ဆိုတာ ရွိတယ္..”
“တင္ပါ့ ဘုရား”
“အတိတ္ ေၾကာင္း မေကာင္းခဲ့လို႔ ယခု ရုပ္ဆိုးတယ္ ဆိုေပမဲ့ ေနာင္တစ္ခ်ိန္ ရုပ္မဆိုးေအာင္ ယခု ႀကိဳးစားခြင့္ ရွိတယ္..
အနာဂါတ္အတြက္ ႀကိဳးစားခြင့္ ရွိတာ ဗုဒၶဝါဒပဲ..
စာသားေလးတစ္ခု စဥ္းစားၾကည့္ေလ..
‘ရုပ္ေခ်ာတဲ့ လူတိုင္းက စိတ္ထား မေကာင္းဘူး.. ဒါေပမဲ့ စိတ္ထားေကာင္းတဲ့ သူတိုင္းကေတာ့ ရုပ္ေခ်ာတယ္’ ဆိုတာ..
ဒီစာသားေလးက ဘာကို ေျပာလဲ ဆိုေတာ့ ရုပ္လွတယ္ မလွဘူး ဆိုတာ သူျပဳတဲ့ ကံအေပၚမွာ မူတယ္လို႔ ဆိုလိုတာေပါ့..
ဘယ္ေလာက္ပဲ ရုပ္ပ်က္ဆင္းပ်က္ ျဖစ္ေနပါေစ သူ႔ရဲ႕ ေကာင္းမြန္တဲ့ စိတ္ထားေတြဟာ သူ႔ မ်က္ႏွာနဲ႔ အမူအယာေတြ ေပၚမွာ ထင္ထင္ရွားရွား ေပၚေနတာေပါ့..
မ်က္ႏွာကေလး ၾကည္လင္ေနေတာ့ လူေတြ ခ်စ္ခင္ၾကတာေပါ့..
ဒါကိုပဲ ရုပ္လွတယ္ လို႔ ဆိုတာေပါ့..”
“တင္ပါ့ ဘုရား..”
“ဒါဟာ ဘာကို ေထာက္ျပသလဲ ဆိုရင္.. အတိတ္ဘဝက မေကာင္းမႈတစ္ခုခုေၾကာင့္ ဒီဘဝ ရုပ္မလွေသာ္လည္း ဒီဘဝ စိတ္ထားေကာင္းေကာင္း ထားတဲ့ အခါက်ေတာ့ ေနာက္ဘဝ မကူးခင္ ဒီဘဝ မွာတင္ လူခ်စ္လူခင္ ေပါတယ္.. ရုပ္လွသြားတယ္ ဆိုတာ ထင္ရွားတယ္”
“ဟုတ္ပါတယ္ ဘုရား.. တခ်ိဳ႕ ရုပ္ဆိုးတယ္ ထင္ရေသာ္လည္း တကယ္တမ္း ေသေသခ်ာခ်ာ ၾကည့္ရင္ မ်က္ႏွာကေလးက ေအးျမ ၾကည္လင္ေနတဲ့ မိန္းကေလးေတြ ေတြ႔ ဖူးပါတယ္.. ဘုရား..
သူတို႔နဲ႔ မိတ္ေဆြျဖစ္ရတဲ့ အခါက်ေတာ့လဲ စိတ္ထား အရမ္းေကာင္းတာေတြ ေတြ႔ဖူးပါတယ္.. တျပည့္ေတာ္ သူငယ္ခ်င္းထဲမွာကို တခ်ိဳ႕ ရွိပါတယ္..”
“ဒါေပါ့ဗ်ာ.. ဒီေတာ့ ရုပ္ဆိုးတာ ရွက္စရာ မဟုတ္ဘူး.. ရုပ္ဆိုးေအာင္ ျပဳခဲ့ဖူးတဲ့ ကံကို သာ ရွက္ရမွာ.. ဒီလို ရွက္ၿပီး ေနာက္တစ္ႀကိမ္ ရုပ္မဆိုးရေအာင္ ယခုပဲ စိတ္ေကာင္းထားၿပီး ေကာင္းတဲ့ ကံေတြ ျပဳရမွာေပါ့..”
“တင္ပါ့ ဘုရား”
“အခုလဲ ဦးဇင္း ေျခေထာက္က အနာေတြကို မရွက္အားပါဘူး.. ဒီအနာေတြ ျဖစ္လာေအာင္၊ တစ္ပါးသူက ကိုယ့္ေျခေထာက္ကို ျမင္ရင္ ရြံရွာေအာင္ ျပဳခဲ့ဖူးတဲ့ ဦးဇင္းရဲ႕ အတိတ္ကံ ကိုပဲ ဦးဇင္း ရွက္တာပါ..
ဒါေၾကာင့္လဲ ဒီဘဝမွာ သူမ်ား တကာ ရွက္ရြံ႕သြားေစမဲ့ စကားမ်ိဳး၊ အလုပ္မ်ိဳးကို တတ္ႏိုင္သေလာက္ ေရွာင္ေနရတာေပါ့..”
“တင္ပါ့ဘုရား.. အခုလို ကားစီးရင္း အရွင္ဘုရား နဲ႔ အတူထိုင္ခြင့္ ရၿပီး အခုလို စကား ေျပာခြင့္ ရတာ တကယ္ကို ဝမ္းသာလွပါတယ္ဘုရား..”
“ဟုတ္ကဲ့ ပါ.. ဒကာေတာ္.. ဦးဇင္း အခု ေျပာသြားတာေတြက ေလာကဓံ ရွစ္ပါးမွာ ခ်ီးမြမ္းျခင္း ကဲ့ရဲ႕ျခင္း ဆိုတဲ့ ႏွစ္ပါးကို ပဲ ဟိရိ၊ ၾသတပၸ တရားနဲ႔ ယွဥ္ေျပာသြားတာပါ..
ဒကာေတာ္ကိုယ္တိုင္ ေနာက္ထပ္လဲ အားတဲ့အခ်ိန္ အျခားေလာကဓံ ေတြ ၾကံဳရတဲ့အခါ အျခားေသာ ကိေလသာေတြ နဲ႔ တုန္႔ျပန္မလား၊ သူေတာ္ေကာင္းတရား ခုႏွစ္ပါးနဲ႔ တုန္႔ျပန္မလား ဆိုတာေတြ ဆက္ၿပီး စဥ္းစားၾကည့္ဦးေပါ့..
ကဲ.. ဦးဇင္းလဲ ေရွ႕မွတ္တိုင္ ဆင္းေတာ့မယ္..”
“တင္ပါ့ ဘုရား”
အရွင္ဝါယာမ(မူဆယ္)
No comments:
Post a Comment