တာ၀တႎသာပိုင္ရွင္သိၾကားမင္းႀကီး
========================
ေနာက္ခုႏွစ္ရက္ နတ္သက္ျဖင့္ရက္ေစ့ေသာ္ မိမိ
နတ္သက္ေၾကြရမည္ကို ႀကိဳတင္သိေနသျဖင့္
စိတ္မခ်ိျဖစ္ေနရွာပါ၏။
တစ္ဖန္ မိမိေနရာဆက္ခံမည့္ ေနာက္ေရာက္သိၾကား
ကလည္း မိမိထက္သာလြန္မည့္သိၾကားမင္းျဖစ္ေန
ရကား မေက်ခ်မ္းေသာ အေတြးမွားမ်ားျဖင့္ စိတ္ဗ်ာ
မ်ားေနရရွာပါ၏။
မာနရွိသူတိုင္း ကိုယ့္ထက္သာမနာလိုၿပီမွာ ဓမၼတာ။
ရာဂ ေဒါသ ရွိသူတိုင္း ကိုယ္လိုေကာင္းစားမည္ကို
သ၀န္တိုသည္မွာ ဓမၼတာ။
ထိုမေက်မခ်မ္းစိတ္ျဖင့္ပင္ ဘုရားထံေမွာက္
ေရာက္လာရပါသည္။
ထိုမေက်မခ်မ္းစိတ္ျဖင့္ပင္ ဘုရားထံေမွာက္
ခ်ဥ္းကပ္ အေမးအေျဖျဖင့္ အဆံုးအျဖတ္ခံခဲ့
ပါသည္။
အရွင္ဘုရား
သတၱ၀ါအားလံုး ရန္လည္းကင္းခ်င္ၾကပါတယ္။
ဒဏ္လည္း ကင္းခ်င္ၾကပါတယ္။
ႏုိ႔ ဘာလို႔ မကင္းပါသတံုး ဘုရား။
ရန္မကင္း ဒဏ္မကင္းၾကတာ ဣႆာ၊ မစၧရိယ
တရားႏွစ္ပါးေၾကာင့္။
ဟုတ္ၿပီဘုရား။
ႏုိ႔ သည္ ဣႆာ မစၧရိယေတြက ဘာျဖစ္လုိ႔
ျဖစ္ၾကရပါသတံုးဘုရား။
ဣႆာ မစၧရိယ ႏွစ္ပါးျဖစ္ပြားၾကတာခ်စ္ျခင္း
မုန္းျခင္းေၾကာင့္။
မွန္လိုက္ေလ ဘုရား။
ႏုိ႔ ခ်စ္ၾက မုန္းၾကတာကေတာ့ ဘာေၾကာင့္တံုး
ဘုရား။
ခ်စ္လို မုန္းလိုေသာ ဆႏၵအားေၾကာင့္။
ဟုတ္လိုက္ေလဘုရား။
ႏုိ႔ အဲဒီဆႏၵကေကာ ဘာျပဳလုိ႔ ျဖစ္ေပၚလာရ
တံုးဘုရား။
အေတြးျဖင့္ေဖာ္ ေခၚငင္လိုက္ေသာေၾကာင့္။
မွန္လိုက္ေလဘုရား။
ႏုိ႔ အဲဒီ ၀ိတက္အႀကံအစည္က ဘာျပဳလို႔
ျဖစ္ရပါသတံုးဘုရား။
ငါ၊ င့ါပစၥည္း၊ ငါပိုင္သည္ဟူေသာ မာနစြဲ၊
တဏွာစြဲ၊ ဒိ႒ိစြဲ ဆြဲအားမ်ားေၾကာင့္။
ထိုစဥ္မွာပင္ သိၾကားမင္းႀကီး ဒိ႒ိေသြး
အေရလန္ေစၿပီး ေသာတာပန္အျဖစ္သို႔
ေရာက္ရွိသြားခဲ့သည္။ မေက်ခ်မ္းစိတ္
ေက်ခ်မ္းစိတ္ ေရာက္သြားေစခဲ့ၿပီ။
ထိုသို႔ ေရာက္ရာ၌လည္း အေမးအေျဖ
ေၾကာင့္ခ်ည္းကား မဟုတ္။ အေျဖစကား
နားျဖင့္ၾကား သေဘာတရားမ်ားကို
စိတ္ျဖင့္နာရာမွ ျဖစ္ပြင့္လာျခင္းျဖစ္ရာ
အၾကားႏွင့္အသိၾကား အထိုင္ခ်ထားေသာ
ကမၼ႒ာန္းပြားမ်ားျခင္းမွ မလြတ္ကင္းခဲ့ပါ
ၿပီ။
ဤကား ကမၼ႒ာန္းျဖင့္ ေစတသိကဒုကၡ
ခ်ဳပ္ၿငိမ္းပံုတည္း။
မဟာေဗာဓိၿမိဳင္ဆရာေတာ္ႀကီး
ကမၼ႒ာန ပဋိသံယုတၱကထာ
========================
ေနာက္ခုႏွစ္ရက္ နတ္သက္ျဖင့္ရက္ေစ့ေသာ္ မိမိ
နတ္သက္ေၾကြရမည္ကို ႀကိဳတင္သိေနသျဖင့္
စိတ္မခ်ိျဖစ္ေနရွာပါ၏။
တစ္ဖန္ မိမိေနရာဆက္ခံမည့္ ေနာက္ေရာက္သိၾကား
ကလည္း မိမိထက္သာလြန္မည့္သိၾကားမင္းျဖစ္ေန
ရကား မေက်ခ်မ္းေသာ အေတြးမွားမ်ားျဖင့္ စိတ္ဗ်ာ
မ်ားေနရရွာပါ၏။
မာနရွိသူတိုင္း ကိုယ့္ထက္သာမနာလိုၿပီမွာ ဓမၼတာ။
ရာဂ ေဒါသ ရွိသူတိုင္း ကိုယ္လိုေကာင္းစားမည္ကို
သ၀န္တိုသည္မွာ ဓမၼတာ။
ထိုမေက်မခ်မ္းစိတ္ျဖင့္ပင္ ဘုရားထံေမွာက္
ေရာက္လာရပါသည္။
ထိုမေက်မခ်မ္းစိတ္ျဖင့္ပင္ ဘုရားထံေမွာက္
ခ်ဥ္းကပ္ အေမးအေျဖျဖင့္ အဆံုးအျဖတ္ခံခဲ့
ပါသည္။
အရွင္ဘုရား
သတၱ၀ါအားလံုး ရန္လည္းကင္းခ်င္ၾကပါတယ္။
ဒဏ္လည္း ကင္းခ်င္ၾကပါတယ္။
ႏုိ႔ ဘာလို႔ မကင္းပါသတံုး ဘုရား။
ရန္မကင္း ဒဏ္မကင္းၾကတာ ဣႆာ၊ မစၧရိယ
တရားႏွစ္ပါးေၾကာင့္။
ဟုတ္ၿပီဘုရား။
ႏုိ႔ သည္ ဣႆာ မစၧရိယေတြက ဘာျဖစ္လုိ႔
ျဖစ္ၾကရပါသတံုးဘုရား။
ဣႆာ မစၧရိယ ႏွစ္ပါးျဖစ္ပြားၾကတာခ်စ္ျခင္း
မုန္းျခင္းေၾကာင့္။
မွန္လိုက္ေလ ဘုရား။
ႏုိ႔ ခ်စ္ၾက မုန္းၾကတာကေတာ့ ဘာေၾကာင့္တံုး
ဘုရား။
ခ်စ္လို မုန္းလိုေသာ ဆႏၵအားေၾကာင့္။
ဟုတ္လိုက္ေလဘုရား။
ႏုိ႔ အဲဒီဆႏၵကေကာ ဘာျပဳလုိ႔ ျဖစ္ေပၚလာရ
တံုးဘုရား။
အေတြးျဖင့္ေဖာ္ ေခၚငင္လိုက္ေသာေၾကာင့္။
မွန္လိုက္ေလဘုရား။
ႏုိ႔ အဲဒီ ၀ိတက္အႀကံအစည္က ဘာျပဳလို႔
ျဖစ္ရပါသတံုးဘုရား။
ငါ၊ င့ါပစၥည္း၊ ငါပိုင္သည္ဟူေသာ မာနစြဲ၊
တဏွာစြဲ၊ ဒိ႒ိစြဲ ဆြဲအားမ်ားေၾကာင့္။
ထိုစဥ္မွာပင္ သိၾကားမင္းႀကီး ဒိ႒ိေသြး
အေရလန္ေစၿပီး ေသာတာပန္အျဖစ္သို႔
ေရာက္ရွိသြားခဲ့သည္။ မေက်ခ်မ္းစိတ္
ေက်ခ်မ္းစိတ္ ေရာက္သြားေစခဲ့ၿပီ။
ထိုသို႔ ေရာက္ရာ၌လည္း အေမးအေျဖ
ေၾကာင့္ခ်ည္းကား မဟုတ္။ အေျဖစကား
နားျဖင့္ၾကား သေဘာတရားမ်ားကို
စိတ္ျဖင့္နာရာမွ ျဖစ္ပြင့္လာျခင္းျဖစ္ရာ
အၾကားႏွင့္အသိၾကား အထိုင္ခ်ထားေသာ
ကမၼ႒ာန္းပြားမ်ားျခင္းမွ မလြတ္ကင္းခဲ့ပါ
ၿပီ။
ဤကား ကမၼ႒ာန္းျဖင့္ ေစတသိကဒုကၡ
ခ်ဳပ္ၿငိမ္းပံုတည္း။
မဟာေဗာဓိၿမိဳင္ဆရာေတာ္ႀကီး
ကမၼ႒ာန ပဋိသံယုတၱကထာ
No comments:
Post a Comment