အစြန္းသုံးပါး
********
မံသေဘာဇနဆိုတဲ့ အသားငါးနဲ႔ ပါတ္သတ္လို႔ အစြန္းသုံးပါးလြတ္ခဲ့မယ္ဆိုရင္ျဖစ္ အျပစ္မျဖစ္ပါဘူး။အဒိ႒ - ျမင္သား၊အသုတ -
ၾကားသား ၊ ယုံမွားသံသယျဖစ္ေစမယ့္ အသားငါးမဟုတ္ဘူး အဲ့ဒိလိုဆို အနဝဇၨအျပစ္အျဖစ္ဘူး။ဒါကိုအစြန္းသုံးပါးလြတ္တ
********
မံသေဘာဇနဆိုတဲ့ အသားငါးနဲ႔ ပါတ္သတ္လို႔ အစြန္းသုံးပါးလြတ္ခဲ့မယ္ဆိုရင္ျဖစ္ အျပစ္မျဖစ္ပါဘူး။အဒိ႒ - ျမင္သား၊အသုတ -
ၾကားသား ၊ ယုံမွားသံသယျဖစ္ေစမယ့္ အသားငါးမဟုတ္ဘူး အဲ့ဒိလိုဆို အနဝဇၨအျပစ္အျဖစ္ဘူး။ဒါကိုအစြန္းသုံးပါးလြတ္တ
ယ္လို႕ေျပာတာပါ။
မိမိတို႔အတြက္(သို႔)မိမိအတြက္ရည္ရြယ္ျပီး သတ္ျဖတ္ထားတယ္ဆိုတာကို မိမိကိုယ္တိုင္လည္း ျမင္လည္းမျမင္ဘူး (သို႔) ၾ
ကားလည္းမၾကားဘူး (သို႔) သံသယလည္းမရွိဘူး။ အဲ့ဒိလို အစြန္းသုံးပါးလြတ္မယ္ဆိုရင္ေတာ့ စားခဲ့ရင္အျပစ္မရွိဘူး။ဒါေၾကာင့္
အသားငါးတည္းဟူေသာ ေဘာဇဥ္သည္ အာမဂႏၶ(အညႇီ-အေဟာက္) အစစ္မဟုတ္ဘူး။ဒုစရိုက္အမ်ဳိးမ်ိဳးတို႔ကို လြန္က်ဴးေနေ
ၾကာင္းျဖစ္တဲ့ အကုသိုလ္ကိေလသာ အညစ္အေၾကးေေတြကသာလွ်င္ အာမဂႏၶ(အညႇီ-အေဟာက္) အစစ္သာျဖစ္ပါတယ္။
ဒီလိုဘုရားရွင္က ေဟာၾကားထားတယ္။
မစၦ=ငါး၊မံသ=အမဲ။ မစၦကိုေတာ့ ေရသတၱဝါအကုန္လုံးထည့္သြင္းပါတယ္။ေရသတၱဝါအကုန္လုံးကိုေတာ့ ရဟန္းေတာ္တို႔အ
တြက္ မအပ္စပ္သည့္ အကပၸိယ ပစၥည္းမည္သည္မရွိပါ။
မံသ ထဲမွာေတာ့ မအပ္စပ္တဲ့ အသားၾကီး(၁ဝ)မ်ဳိးရွိပါတယ္။လူသား၊ဆင္သား၊ျမင္းသား၊ေခြးသား၊ေျမြသား၊ျခေသၤ့သား၊က်ားသား၊
က်ားသစ္သား၊ဝက္ဝံသား၊ေအာင္းသား ဆိုျပီးဆယ္မ်ဳိးရွိပါတယ္။
လူသားကေတာ့ ဇာတ္တူသားျဖစ္ေတာ့ မစားသင့္ပါဘူး။ဆင္သားနဲ႕ျမင္းသား ကေတာ့ ရွင္ဘုရင္တိုင္ျပည္အုပ္ခ်ဳပ္မင္းလုပ္တဲ့
ပုဂၢိဳလ္ေတြရဲ႕ ရတနာျဖစ္ေနတယ္။အဲ့ဒိရတနာေတြကို ရဟန္းေတာ္ေတြက စားခဲ့မယ္ဆိုရင္ မင္းတို႔ရဲ႕ အႏၱရာယ္ေတြက ရဟန္း
ေတာ္ေတြအေပၚက်ေရာက္လာနိုင္တဲ့အတြက္ ျမတ္စြာဘုရားက မစားဖို႕ရန္ တားျမစ္ထားေတာ္မူပါတယ္။
ေခြးသားကေတာ့ လူ႔ေလာကမွာ သတၱဝါေတြထဲ ရြံ႕ရွာစက္ဆုတ္ဖြယ္လို႔ သမုတ္ထားတဲ့အတြက္ ေခြးသားကိုမစားဖို႔ သ
တ္မွတ္ထားတယ္။ ေျမြသား၊ျခေသၤ့သား၊က်ားသား၊က်ားသစ္သား၊ဝက္ဝံသား၊ေအာင္းသား ေတြကေတာ့ အထူးသျဖင့္ ေတာေ
နရဟန္းေတာ္မ်ားကို ဒီအသားေတြကို စားထားလို႔ ျပန္ျပီးေတာ့ အႏၱရာယ္ျပဳနိုင္ေသာေၾကာင့္ျဖစ္တယ္။
ေျမြေတြဟာ သူတို႔အသားကိုစားလို႔ရွိရင္ အနံ႕ကျပန္ရေနတယ္။အလားတူဘဲ ေျခေသ့ၤတို႔လိုသတၱဝါေတြကလည္း သူတို႔ရဲ႕
အသားကိုစားေနရင္ သူတို႔ကလည္း စားထားသူေတြကို ျပန္ျပီးေတာ့ အႏၱရာယ္ျပဳနိုင္တယ္။ဒါေၾကာင့္ ဒီအသားၾကီးဆယ္မ်ဳိးကို
မစားရလို႔ ဘုရားရွင္က ပညတ္ေတာ္မူပါတယ္။အသားၾကီးဆယ္မ်ဳိးသည္ ရဟန္းေတာ္တို႔အတြက္ မအပ္စပ္တဲ့ အသားေတြပါ။
လူသားကိုစားခဲ့မယ္ဆိုရင္ ထုလႅစဥ္း အာပါတ္သင့္ေစလို႔ ျမတ္စြာဘုရားရွင္ အညတ္ထားပါတယ္။ၾကြင္းေသာအသားကိုးမ်ဳိးကို
စားခဲ့မယ္ဆို ရဟန္းေတာ္မ်ားမွာ ဒုကၠဋ္အာပါတ္သင့္ေစလို႕ပညတ္ထားပါတယ္။
မစားရဘူးလို႕ဘုရားရွင္ပညတ္ထားတာကို စားျပီးလြန္က်ဴးလိုက္တဲ့ ရဟန္းေတာ္မွာ သီလလည္းပ်က္စီးသြားတယ္။
ပါတိေမာကၡသံဝရသီလပ်က္စီးသြားတယ္။ကိုယ္က်င့္သီလပ်က္စီးေနတဲ့ ရဟန္းရဲ႕သ႑ာန္၌ သမာဓိျဖစ္ပါ့မလား။မျဖစ္ဘူး။
ဒီကိုယ္က်င့္သီလပ်က္စီးေနတဲ့ ရဟန္းရဲ႕သ႑ာန္၌ စ်ာန္မဂ္ဖိုလ္လည္း ဘယ္လိုမွမျဖစ္နိုင္ဘူး။
" သမၸဇာနမုသာဝါေဒါ ေခါ ပနာ'ယသၼေႏၱာ အႏၱရာယိေကာ ဓေမၼာ ဝုေတၱာ ဘဂဝတာ။ "
ဆိုျပီး ပါတိေမာက္နိဒါန္းမွာျပဆိုထားပါတယ္။ အာပါတ္သင့္ေနတဲ့ ရဟန္းေတာ္က အာပါတ္သင့္ေနရင္ အနီးနားရွိေနတဲ့ ရဟန္း
ေတာ္တစ္ပါးကို အနည္းဆုံးသတိရရင္ေျပာရတယ္။မေျပာဘဲနဲ႔ ဆိတ္ဆိတ္ေနခဲ့မယ္ဆိုရင္ သမၸဇာနမုသာဝါဒ ဒုကၠဋ္အာပါ
တ္သင့္ေစလို႔မိန္႔ေတာ္မူပါတယ္။ေျပာသင့္တဲ့စကားကို မေျပာသင့္လို႔သင့္တဲ့ အာပါတ္ပါဘဲ။
ဒီလိုအာပါတ္ေသးေသးေတာင္စ်ာန္မဂ္ဖိုလ္ကိုနားနိုင္တယ္၊သိပ္ေသးတယ္လို႔ေတာ့မထင္နဲ႔ေနာ္။ရဟန္းေတာ္မ်ားအေနနဲ႕ဒီသီ
လဝိသုဒၶိျပည့္စုံဖို႔က အလြန္အေရးၾကီးပါတယ္။ပါရာဇိကမွလြဲျပီး၊ သံဃာဒိသိတ္စေသာ ကုစားသင့္တဲ့ အာပါတ္ကို ကုစားရမ
ယ္။ေဒသနာေျပာၾကားလို႔ ရတဲ့အာပါတ္မ်ဳိးကို ေဒသနာေျပာၾကားရမယ္။
ဋီကာဆရာေတြနဲ႔ဖြင့္ဆိုခ်က္အရ " အာပါတ္တန္းလန္းနဲ႔ ေသတဲ့ ရဟန္းေတာ္ကို ငရဲႏွင့္တိရစာၦန္ စေသာတစ္မ်ဳိးမ်ဳိးေသာ ဘုံ
ဘဝသို႔ေရာက္လိမ့္မယ္လို႔ ငါဘုရား ဒီလိုေဟာတယ္"တဲ့ သာရတၳဒီပနီဋီကာဆရာေတ္စေသာ ဋီကာဆရာေတာ္ေတြက ကိုး
ကားထားပါတယ္။ငရဲႏွင့္တိရစာၦန္စေသာ အပါယ္ေလးဘုံသာေရာက္လိမ့္မယ္ဆိုေတာ့ က်န္တဲ့သုဂတိဘုံေတြ ေရာက္နိုင္ပါေ
တာ့မလား။စဥ္းစားၾကည့္ေနာ္။
ဒီေတာ့ေကာင္းရာသုဂတိကိုမေရာက္ဘူးဆိုေတာ့ မိမိကိုယ္ကို အာပါတ္တန္းလန္းနဲ႔မေသမိေအာင္ ၾကိဳးစားဖို႔ေတာ့ မလိုဘူး
လား?။ၾကိဳးစားသင့္ပါတယ္ေနာ္။
" ဖားေအာက္ေတာရဆရာေတာ္ "http://wwwitking969.blogsport.com
မိမိတို႔အတြက္(သို႔)မိမိအတြက္ရည္ရြယ္ျပီး သတ္ျဖတ္ထားတယ္ဆိုတာကို မိမိကိုယ္တိုင္လည္း ျမင္လည္းမျမင္ဘူး (သို႔) ၾ
ကားလည္းမၾကားဘူး (သို႔) သံသယလည္းမရွိဘူး။ အဲ့ဒိလို အစြန္းသုံးပါးလြတ္မယ္ဆိုရင္ေတာ့ စားခဲ့ရင္အျပစ္မရွိဘူး။ဒါေၾကာင့္
အသားငါးတည္းဟူေသာ ေဘာဇဥ္သည္ အာမဂႏၶ(အညႇီ-အေဟာက္) အစစ္မဟုတ္ဘူး။ဒုစရိုက္အမ်ဳိးမ်ိဳးတို႔ကို လြန္က်ဴးေနေ
ၾကာင္းျဖစ္တဲ့ အကုသိုလ္ကိေလသာ အညစ္အေၾကးေေတြကသာလွ်င္ အာမဂႏၶ(အညႇီ-အေဟာက္) အစစ္သာျဖစ္ပါတယ္။
ဒီလိုဘုရားရွင္က ေဟာၾကားထားတယ္။
မစၦ=ငါး၊မံသ=အမဲ။ မစၦကိုေတာ့ ေရသတၱဝါအကုန္လုံးထည့္သြင္းပါတယ္။ေရသတၱဝါအကုန္လုံးကိုေတာ့ ရဟန္းေတာ္တို႔အ
တြက္ မအပ္စပ္သည့္ အကပၸိယ ပစၥည္းမည္သည္မရွိပါ။
မံသ ထဲမွာေတာ့ မအပ္စပ္တဲ့ အသားၾကီး(၁ဝ)မ်ဳိးရွိပါတယ္။လူသား၊ဆင္သား၊ျမင္းသား၊ေခြးသား၊ေျမြသား၊ျခေသၤ့သား၊က်ားသား၊
က်ားသစ္သား၊ဝက္ဝံသား၊ေအာင္းသား ဆိုျပီးဆယ္မ်ဳိးရွိပါတယ္။
လူသားကေတာ့ ဇာတ္တူသားျဖစ္ေတာ့ မစားသင့္ပါဘူး။ဆင္သားနဲ႕ျမင္းသား ကေတာ့ ရွင္ဘုရင္တိုင္ျပည္အုပ္ခ်ဳပ္မင္းလုပ္တဲ့
ပုဂၢိဳလ္ေတြရဲ႕ ရတနာျဖစ္ေနတယ္။အဲ့ဒိရတနာေတြကို ရဟန္းေတာ္ေတြက စားခဲ့မယ္ဆိုရင္ မင္းတို႔ရဲ႕ အႏၱရာယ္ေတြက ရဟန္း
ေတာ္ေတြအေပၚက်ေရာက္လာနိုင္တဲ့အတြက္ ျမတ္စြာဘုရားက မစားဖို႕ရန္ တားျမစ္ထားေတာ္မူပါတယ္။
ေခြးသားကေတာ့ လူ႔ေလာကမွာ သတၱဝါေတြထဲ ရြံ႕ရွာစက္ဆုတ္ဖြယ္လို႔ သမုတ္ထားတဲ့အတြက္ ေခြးသားကိုမစားဖို႔ သ
တ္မွတ္ထားတယ္။ ေျမြသား၊ျခေသၤ့သား၊က်ားသား၊က်ားသစ္သား၊ဝက္ဝံသား၊ေအာင္းသား ေတြကေတာ့ အထူးသျဖင့္ ေတာေ
နရဟန္းေတာ္မ်ားကို ဒီအသားေတြကို စားထားလို႔ ျပန္ျပီးေတာ့ အႏၱရာယ္ျပဳနိုင္ေသာေၾကာင့္ျဖစ္တယ္။
ေျမြေတြဟာ သူတို႔အသားကိုစားလို႔ရွိရင္ အနံ႕ကျပန္ရေနတယ္။အလားတူဘဲ ေျခေသ့ၤတို႔လိုသတၱဝါေတြကလည္း သူတို႔ရဲ႕
အသားကိုစားေနရင္ သူတို႔ကလည္း စားထားသူေတြကို ျပန္ျပီးေတာ့ အႏၱရာယ္ျပဳနိုင္တယ္။ဒါေၾကာင့္ ဒီအသားၾကီးဆယ္မ်ဳိးကို
မစားရလို႔ ဘုရားရွင္က ပညတ္ေတာ္မူပါတယ္။အသားၾကီးဆယ္မ်ဳိးသည္ ရဟန္းေတာ္တို႔အတြက္ မအပ္စပ္တဲ့ အသားေတြပါ။
လူသားကိုစားခဲ့မယ္ဆိုရင္ ထုလႅစဥ္း အာပါတ္သင့္ေစလို႔ ျမတ္စြာဘုရားရွင္ အညတ္ထားပါတယ္။ၾကြင္းေသာအသားကိုးမ်ဳိးကို
စားခဲ့မယ္ဆို ရဟန္းေတာ္မ်ားမွာ ဒုကၠဋ္အာပါတ္သင့္ေစလို႕ပညတ္ထားပါတယ္။
မစားရဘူးလို႕ဘုရားရွင္ပညတ္ထားတာကို စားျပီးလြန္က်ဴးလိုက္တဲ့ ရဟန္းေတာ္မွာ သီလလည္းပ်က္စီးသြားတယ္။
ပါတိေမာကၡသံဝရသီလပ်က္စီးသြားတယ္။ကိုယ္က်င့္သီလပ်က္စီးေနတဲ့ ရဟန္းရဲ႕သ႑ာန္၌ သမာဓိျဖစ္ပါ့မလား။မျဖစ္ဘူး။
ဒီကိုယ္က်င့္သီလပ်က္စီးေနတဲ့ ရဟန္းရဲ႕သ႑ာန္၌ စ်ာန္မဂ္ဖိုလ္လည္း ဘယ္လိုမွမျဖစ္နိုင္ဘူး။
" သမၸဇာနမုသာဝါေဒါ ေခါ ပနာ'ယသၼေႏၱာ အႏၱရာယိေကာ ဓေမၼာ ဝုေတၱာ ဘဂဝတာ။ "
ဆိုျပီး ပါတိေမာက္နိဒါန္းမွာျပဆိုထားပါတယ္။ အာပါတ္သင့္ေနတဲ့ ရဟန္းေတာ္က အာပါတ္သင့္ေနရင္ အနီးနားရွိေနတဲ့ ရဟန္း
ေတာ္တစ္ပါးကို အနည္းဆုံးသတိရရင္ေျပာရတယ္။မေျပာဘဲနဲ႔ ဆိတ္ဆိတ္ေနခဲ့မယ္ဆိုရင္ သမၸဇာနမုသာဝါဒ ဒုကၠဋ္အာပါ
တ္သင့္ေစလို႔မိန္႔ေတာ္မူပါတယ္။ေျပာသင့္တဲ့စကားကို မေျပာသင့္လို႔သင့္တဲ့ အာပါတ္ပါဘဲ။
ဒီလိုအာပါတ္ေသးေသးေတာင္စ်ာန္မဂ္ဖိုလ္ကိုနားနိုင္တယ္၊သိပ္ေသးတယ္လို႔ေတာ့မထင္နဲ႔ေနာ္။ရဟန္းေတာ္မ်ားအေနနဲ႕ဒီသီ
လဝိသုဒၶိျပည့္စုံဖို႔က အလြန္အေရးၾကီးပါတယ္။ပါရာဇိကမွလြဲျပီး၊ သံဃာဒိသိတ္စေသာ ကုစားသင့္တဲ့ အာပါတ္ကို ကုစားရမ
ယ္။ေဒသနာေျပာၾကားလို႔ ရတဲ့အာပါတ္မ်ဳိးကို ေဒသနာေျပာၾကားရမယ္။
ဋီကာဆရာေတြနဲ႔ဖြင့္ဆိုခ်က္အရ " အာပါတ္တန္းလန္းနဲ႔ ေသတဲ့ ရဟန္းေတာ္ကို ငရဲႏွင့္တိရစာၦန္ စေသာတစ္မ်ဳိးမ်ဳိးေသာ ဘုံ
ဘဝသို႔ေရာက္လိမ့္မယ္လို႔ ငါဘုရား ဒီလိုေဟာတယ္"တဲ့ သာရတၳဒီပနီဋီကာဆရာေတ္စေသာ ဋီကာဆရာေတာ္ေတြက ကိုး
ကားထားပါတယ္။ငရဲႏွင့္တိရစာၦန္စေသာ အပါယ္ေလးဘုံသာေရာက္လိမ့္မယ္ဆိုေတာ့ က်န္တဲ့သုဂတိဘုံေတြ ေရာက္နိုင္ပါေ
တာ့မလား။စဥ္းစားၾကည့္ေနာ္။
ဒီေတာ့ေကာင္းရာသုဂတိကိုမေရာက္ဘူးဆိုေတာ့ မိမိကိုယ္ကို အာပါတ္တန္းလန္းနဲ႔မေသမိေအာင္ ၾကိဳးစားဖို႔ေတာ့ မလိုဘူး
လား?။ၾကိဳးစားသင့္ပါတယ္ေနာ္။
" ဖားေအာက္ေတာရဆရာေတာ္ "http://wwwitking969.blogsport.com
No comments:
Post a Comment