ခႏၵာ ငါးပါးကို ပရမတ္အၿမင္ၿဖင္႔ ၾကည္ရႈၿခင္း
=============================
ပရမတ္ အၿမင္နဲ႔ ၾကည္႔ ရင္ လူ ဆိုတာမရွိပါ။ေယာက္်ား၊ မိန္းမ ဆိုတာလည္းမရိွပါ။ ဒါေၾကာင္႔ ငါ ဆိုတာမရွိပါ။ခႏၶာ ၅ ပါး ပရမတ္အၿမင္နဲ႔ ၾကည္႔ ရမွာၿဖစ္တယ္။
(မီးပ်က္သြားလို႔ တစ္၀က္တစ္ပ်က္နဲ႔ ရပ္သြားတာပါ)
ရူပကၡႏၶာ ဟာေဖါက္ၿပန္ေသာ သေဘာတရား သာၿဖစ္တယ္။ အတုံး အလုံး အခဲ ဘာမွ မဟုတ္ဘူး။ ဥပမာ
ၿပရရင္ ေရၿမဳပ္နဲ႔ တူတယ္။ အေ၀းကၾကည္ရင္အတုံး အလုံး အခဲ လိုလုိ နဲ ႔ ေတြ႔ ေပမဲ႔ လက္နဲ႔ ေခ် ၾကည္႔လိုက္ရင္ အႏွစ္အသားေတြမေတြ႔ ရေတာ႔ဘူး။၀ိပသာနာဥာဏ္နဲ႔ ၾကည္႔ လိုက္ေတာ႔
သေဘာတရားပဲ ရွိတာကိုေတြ႔ရမယ္။
ေ၀ဒနကၡႏၶာ ကိုေရပြက္နဲ႔ တူတယ္လို႔ ဥပမာေပးတယ္။ ေရကန္ထဲမွာ မိုးေပါက္ေတြက် ေန ရင္ ေရတစ္ပြက္ၿဖစ္လိုက္ တစ္ပြက္ေပ်ာက္လိုက္ နဲ႔ တစ္ စကၠန္႔ အတြင္း ၿဖစ္တယ္ပ်က္တယ္
ဆိုတာ ကုေဍ ၁ သိန္းေက်ာ္တယ္။ ငါ အၾကာခ်ည္း ခံစားေနရပါလားလို႔ ထင္ခ်င္ထင္မယ္။
ခံစားေနရတာမဟုတ္ဘူး၊ ၿဖစ္လိုက္ပ်က္လုိက္ၿဖစ္ေနတာပါ။
သညာကၡႏၵာ ကေတာ႔ တံလွ်ပ္နဲ႔ တူတယ္။ သညာေစတသိတ္ ဟာမွတ္ သားတတ္ေသာ သေဘာတရးရွိတယ္။ေယာကၤ်ား မိန္းမ ငါ ကမွတ္တာမဟုတ္ဘူး။
သညကၡႏၶာကမွတ္တာၿဖစ္တယ္။ စားစရာအမည္၊လူနံမည္၊ အိမ္အမွတ္ စတာေတြကို
ငါ ကမွတ္ေနတာမဟုတ္။ သညာရဲ႔ အလိမ္ကိုခံေနရတာၿဖစ္။
သခၤါရကၡႏၶာ ဟာေစတနာ ဦးေဆာင္တတ္ၿပီး တိုက္တြန္းတဲ႔သေဘာတရား၊ ႏွဳိးေဆာ္တတ္ေသာသေဘတရားရွိတယ္။ေစတသိတ္ ၅၂ လုံးထဲ က ေ၀ဒနာေစတသိတ္
၂ လုံးနွဳတ္ ရင္ေစတသိတ္ ၅၀ က်န္မယ္။ ေကာင္းတာၿဖစ္ၿဖစ္ ဆိုးတာၿဖစ္ၿဖစ္
လုပေအာင္တိုက္တြန္း တာဟာသခၤါရကၡႏၶာ ၿဖစ္တယ္။ ဥပမာနဲ႔ ေၿပာရရင္သခၤါရကၡႏၶာ
ဟာ ငွက္ေပ်ာပင္နဲ႔ တူတယ္။ ငွက္ေပ်ာပင္စည္ကို အဖတ္ေတြခြာပစ္လိုက္တဲ႔အခါ ဘာအႏွစ္သာရ မွ မရွိတာကိုတင္စားေၿပာလိုတာေၾကာင္႔ ငွက္ေပ်ာပင္နဲ႔တူတယ္လိုဆိုလိုုတာၿဖစ္ပါတယ္။
ေနာက္ဆုံးခႏၶာ တစ္ခုကေတာ႔အာရုံကိုသိတတ္ေသာ သေဘာရွိတဲ႔ ၀ိဥာဏကၡႏၶာ ၿဖစ္ပါတယ္။
တကယ္ေတ႔ာခႏၶာ ၿဖစ္ေအာင္လုပ္တာဟာ အေၾကာင္း ၃ ပါး ၿဖစ္တဲ႔ အ ၀ိဇၨာ၊ တဏွာ၊
ကံ တိုၿ႔ဖစ္ပါတယ္။ခႏၶာ ရဲ႔ ဒုကၡကိုမသိတဲ႔ အ၀ိဇၹာ၊ ခႏၶာလိုခ်င္တဲ႔ တဏွာ၊ ၿပဳလုပ္ေသာ
ကုသိုလ္ အကုသိုလ္ ေစတနာ ကံ တို႔ေၾကာင္႔ ခႏၶာေတြ တစ္ဘ၀ ၿပီး တစ္ဘ၀ ၿဖစ္လာတာပါ။
http://maungtaingpin.blogspot.com
=============================
ပရမတ္ အၿမင္နဲ႔ ၾကည္႔ ရင္ လူ ဆိုတာမရွိပါ။ေယာက္်ား၊ မိန္းမ ဆိုတာလည္းမရိွပါ။ ဒါေၾကာင္႔ ငါ ဆိုတာမရွိပါ။ခႏၶာ ၅ ပါး ပရမတ္အၿမင္နဲ႔ ၾကည္႔ ရမွာၿဖစ္တယ္။
(မီးပ်က္သြားလို႔ တစ္၀က္တစ္ပ်က္နဲ႔ ရပ္သြားတာပါ)
ရူပကၡႏၶာ ဟာေဖါက္ၿပန္ေသာ သေဘာတရား သာၿဖစ္တယ္။ အတုံး အလုံး အခဲ ဘာမွ မဟုတ္ဘူး။ ဥပမာ
ၿပရရင္ ေရၿမဳပ္နဲ႔ တူတယ္။ အေ၀းကၾကည္ရင္အတုံး အလုံး အခဲ လိုလုိ နဲ ႔ ေတြ႔ ေပမဲ႔ လက္နဲ႔ ေခ် ၾကည္႔လိုက္ရင္ အႏွစ္အသားေတြမေတြ႔ ရေတာ႔ဘူး။၀ိပသာနာဥာဏ္နဲ႔ ၾကည္႔ လိုက္ေတာ႔
သေဘာတရားပဲ ရွိတာကိုေတြ႔ရမယ္။
ေ၀ဒနကၡႏၶာ ကိုေရပြက္နဲ႔ တူတယ္လို႔ ဥပမာေပးတယ္။ ေရကန္ထဲမွာ မိုးေပါက္ေတြက် ေန ရင္ ေရတစ္ပြက္ၿဖစ္လိုက္ တစ္ပြက္ေပ်ာက္လိုက္ နဲ႔ တစ္ စကၠန္႔ အတြင္း ၿဖစ္တယ္ပ်က္တယ္
ဆိုတာ ကုေဍ ၁ သိန္းေက်ာ္တယ္။ ငါ အၾကာခ်ည္း ခံစားေနရပါလားလို႔ ထင္ခ်င္ထင္မယ္။
ခံစားေနရတာမဟုတ္ဘူး၊ ၿဖစ္လိုက္ပ်က္လုိက္ၿဖစ္ေနတာပါ။
သညာကၡႏၵာ ကေတာ႔ တံလွ်ပ္နဲ႔ တူတယ္။ သညာေစတသိတ္ ဟာမွတ္ သားတတ္ေသာ သေဘာတရးရွိတယ္။ေယာကၤ်ား မိန္းမ ငါ ကမွတ္တာမဟုတ္ဘူး။
သညကၡႏၶာကမွတ္တာၿဖစ္တယ္။ စားစရာအမည္၊လူနံမည္၊ အိမ္အမွတ္ စတာေတြကို
ငါ ကမွတ္ေနတာမဟုတ္။ သညာရဲ႔ အလိမ္ကိုခံေနရတာၿဖစ္။
သခၤါရကၡႏၶာ ဟာေစတနာ ဦးေဆာင္တတ္ၿပီး တိုက္တြန္းတဲ႔သေဘာတရား၊ ႏွဳိးေဆာ္တတ္ေသာသေဘတရားရွိတယ္။ေစတသိတ္ ၅၂ လုံးထဲ က ေ၀ဒနာေစတသိတ္
၂ လုံးနွဳတ္ ရင္ေစတသိတ္ ၅၀ က်န္မယ္။ ေကာင္းတာၿဖစ္ၿဖစ္ ဆိုးတာၿဖစ္ၿဖစ္
လုပေအာင္တိုက္တြန္း တာဟာသခၤါရကၡႏၶာ ၿဖစ္တယ္။ ဥပမာနဲ႔ ေၿပာရရင္သခၤါရကၡႏၶာ
ဟာ ငွက္ေပ်ာပင္နဲ႔ တူတယ္။ ငွက္ေပ်ာပင္စည္ကို အဖတ္ေတြခြာပစ္လိုက္တဲ႔အခါ ဘာအႏွစ္သာရ မွ မရွိတာကိုတင္စားေၿပာလိုတာေၾကာင္႔ ငွက္ေပ်ာပင္နဲ႔တူတယ္လိုဆိုလိုုတာၿဖစ္ပါတယ္။
ေနာက္ဆုံးခႏၶာ တစ္ခုကေတာ႔အာရုံကိုသိတတ္ေသာ သေဘာရွိတဲ႔ ၀ိဥာဏကၡႏၶာ ၿဖစ္ပါတယ္။
တကယ္ေတ႔ာခႏၶာ ၿဖစ္ေအာင္လုပ္တာဟာ အေၾကာင္း ၃ ပါး ၿဖစ္တဲ႔ အ ၀ိဇၨာ၊ တဏွာ၊
ကံ တိုၿ႔ဖစ္ပါတယ္။ခႏၶာ ရဲ႔ ဒုကၡကိုမသိတဲ႔ အ၀ိဇၹာ၊ ခႏၶာလိုခ်င္တဲ႔ တဏွာ၊ ၿပဳလုပ္ေသာ
ကုသိုလ္ အကုသိုလ္ ေစတနာ ကံ တို႔ေၾကာင္႔ ခႏၶာေတြ တစ္ဘ၀ ၿပီး တစ္ဘ၀ ၿဖစ္လာတာပါ။
http://maungtaingpin.blogspot.com
No comments:
Post a Comment