Sunday, August 16, 2015

ေမာင္စြယ္စံုက်မ္း Page ကေနျပီးတင္သမွ်
စာေတြ ကိုယ့္ဆီမွာလာမေပၚေတာ့ရင္လုပ္နည္း
Search Box ကေန ေမာင္စြယ္စံုက်မ္းလို ့ရိုက္ရွာလိုက္ပါ
ျပီးရင္ တင္ထားတဲ့ post ေတြကို likeလုပ္ပါ
နီးစပ္ရာ post ေတြမွာ comment ေပးပါ ေရးခ်င္ရာေရး

အဲ့လိုလုပ္ေပးလိုက္ျပီဆိုရင္ ေနာက္ေန ့ေတြမွာ
ကိုယ့္ရဲ့ Facebook အေကာင့္မွာ လာေပၚပါတယ္
New Feed မွာ လူအားလံုးဆီ အကုန္မေပၚေပးတာက
Facebook policy ကျဖစ္တာပါ စပြန္ဆာလုပ္တဲ့
Page ေတြကိုပဲ ၾကိဳက္ၾကိဳက္ မၾကိဳက္ၾကိဳက္
like မလုပ္ထားလဲ ေၾကာ္ျငာပံုစံမ်ိဴးေပၚလာတယ္
သူတို ့page ေတြက ပိုက္ဆံေဆာင္ထားလို ့ေပၚေပးေနတာ
က်ေနာ္တို ့က အေပ်ာ္တမ္း Free page တခုမလို ့
တင္သမွ် စာေတြ ၾကိဳက္ၾကိဳက္ မၾကိဳက္ၾကိဳက္
like လုပ္ comment ေရးခဲ့ရင္ Active ေနရင္
ကိုယ့္အေကာင့္မွာ တင္သမွ် ရွာစရာမလိုပဲေပၚတယ္
အဲ့ေၾကာင့္ ေမာင္စြယ္စံုက်မ္းက တင္သမွ် မျမင္ရေတာ့ဘူးဆို
က်ေနာ္ေျပာသလို Search box ကိုသံုးျပီး active ျဖစ္ေအာင္လုပ္ပါ
က်ေနာ္တို ့ဘက္ကလည္း ရသစံုေအာင္တင္ေပးပါ့မယ္
Admin ေတြအားလံုး အဆင္ေျပသလို အခ်ိန္ရၾကသလို
Message box က စာေတြကိုလည္း ျပန္ေျဖေပးေနပါတယ္
အားလံုးအား ခင္မင္ေလးစားလွ်က္
Mssk Admin Team ( www.mssk.info)
ေမာင္(စြယ္စံုက်မ္း)'s photo.

No comments:

Post a Comment